close

Week: 9/28 - 10/04, 2020
Every Breath You Take - Karen Souza
Translated n covered by Xii
SoundCloud翻唱: https://soundcloud.com/pinxi-liu/every-breath-you-take-covered

 

 

Every breath you take, every move you make
Every bond you break, every step you take
I'll be watching you
每一次呼吸,每一個動作
每個掙脫的牢籠,邁出的每一步
我總是注視著你

Every single day, every word you say
Every game you play, every night you stay
I'll be watching you
一天又一天,你说的每句话
玩的每場遊戲,留下的每一晚
我總是注視著你

Oh, can't you see you belong to me
How my poor heart aches with every step you take
Every move you make, every vow you break
Every smile you fake, every claim you stake
I'll be watching you
哦,你還不明白我就是你的歸屬
我可憐的心隨著你邁出的每一步而感到痛苦
你的一舉一動,打破的每個誓言
偽裝的每個微笑,提出的每個要求
我總是注視著你

Since you've gone I been lost without a trace
I dream at night, I can only see your face
I look around but it's you I can't replace
I feel so cold and I long for your embrace
I keep crying baby, baby, please
自從你走了,一點線索也沒有的我迷路了
總在晚上做梦,只想看見你的脸
環顧四周,而你無可取代
我好冷,渴望你的擁抱
只能不斷地哭泣,寶貝寶貝,拜托

Oh, can't you see you belong to me
How my poor heart aches with every breath you take
Every move you make, every vow you break
Every smile you fake, every claim you stake
I'll be watching you
哦,你還不明白我就是你的歸屬
我可憐的心隨著你邁出的每一步感到痛苦
你的一舉一動,打破的每個誓言
偽裝的每個微笑,提出的每個要求
我總會注視著你

arrow
arrow

    aNiark 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()